HTML

Kézzel látók online

A Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesülete "Kézzel látók" vándorkiállításának blogja. Itt követhetőek az aktuálisan zajló programok napi eseményei a szervezők és a megvalósítók tolmácsolásában. Jó szórakozást!

Friss topikok

  • Jozsef55: Kedves Író! Meddig látogatható Pécsen a program? Jövő hét végén mennénk arrafelé. Köszönöm! József (2010.09.19. 23:00) Nulladik nap
  • ZeroDivision: Sziasztok! Nekem nagyon tetszett a program, igen hasznosnak tartom ezt a rendezvényt, bár én nem P... (2010.09.17. 00:56) Mi is ez?
  • egyvalaki154: Sziasztok! Magánvéleményem annyi, hogy érdemes elgondolkodnotok azon, hogy mit jelent a sikeres p... (2010.09.16. 14:24) Első nap: a megnyitó

Linkblog

Archívum

Mi is ez?

2010.09.15. 12:46 VGYKE

Sokszor vágytam olyan munkára, amikor utazni kell az országban és/vagy a világban mindenfelé és mindenhol csak pár napot eltölteni. Talán ezért is vártam már kb. fél éve ennyire ezt a hetet. És most végre itt van és mi is itt vagyunk Pécsett a V. "Kézzel látók" kiállítással. Úr isten, még kimondani, illetve leírni se kevés! Nem is álmodtuk volna alig másfél éve, amikor még az első ilyen program megnyitójára készülődve azt se hittük el, hogy ez tényleg igaz. De hogy mi is ez és honnan is indultunk? Nézd meg a saját szakmai blogomban!
http://www.vakinfo.hu/blogok/%E2%80%9Elasd-meg-erintsd-meg-eld-at%E2%80%9D-%E2%80%93-s
És a programról vagy a szervezetünkről szerzendő további infók érdekében ajánlom még az alábbi két oldalt:
www.kezzellatok.vgyke.com
www.vgyke.com
 

2 komment

Címkék: pécs árkád kézzel látók vgyke

A bejegyzés trackback címe:

https://kezzellatok.blog.hu/api/trackback/id/tr632297822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márton 12 2010.09.16. 20:08:46

Nekem nagyon tetszettek a festmények. Bent voltam a sötétbe is de nem volt sötét, így könnyen kitaláltam mindent.Az előadások is tetszettek, kár hogy nézők nem voltak, mert akkor tovább vihették volna, hogy milyen tutik voltak a Repülök.A lelkesedésetek tiszteletre méltó, de végig azon gondolkodtam,hogy vajon tudjátok-e ti akik nem láttok hogy pl. nincs közönségetek?
A továbbiakban sok sikert kívánok Nektek!!

ZeroDivision 2010.09.17. 00:56:35

Sziasztok! Nekem nagyon tetszett a program, igen hasznosnak tartom ezt a rendezvényt, bár én nem Pécsett, hanem még Debrecenben találkoztam Veletek. A sötét boltban a kísérőm nagyon kedvesen körbevezetett, a képek is tetszettek. Sok sikert és kitartást kívánok!
süti beállítások módosítása